אהבה בימי קורונה או: איך גיליתי שאני לא מפחדת מהילדים ;)

ארבע תובנות חיוביות מהסגר* עם הילדים

בואו נהיה בקשר

הימים ימי מגפה עולמית. וירוס הקורונה (או Covid-19 אם אתם רוצים שם רשמי ומאיים יותר) התפשט בעולם. כולנו תקועים בבית ללא יכולת להתרחק יותר מ-100 מטר, לא להפגש עם משפחה או אנשים שלא מהמשפחה הגרעינית בכלל וכשיוצאים לדברים הכרחיים חייבים לצאת עם מסכה, כפפות ולשמור 2 מטר אחד מהשני. בחיים לא הייתי מדמיינת מצב כזה (למרות שביל גייטס למשל חזה את זה לפני כמה שנים ומדבר על זה בסרט בנטפליקס).

מה אני אגיד לכם?
זה שאי אפשר לצאת, לקנות, לטייל, לנסוע ולעשות עוד מיליון ואחד דברים זה דווקא… משחרר.
ה-PAUSE  הזה על החיים "הרגילים" מאפשר הרבה יותר בצורה מוזרה. אולי כי אני כרגע בחל"ת אז חלק מאד גדול מהיומיום שלי נעדר. אבל אם בהתחלה הייתי מבוהלת מה אעשה יום שלם עם הילדים שלי, לאט לאט גיליתי שזה לא כזה נורא ו-היי, יש לי ילדים חמודים (רוב הזמן:). 

הגעתי לארבע  תובנות חיוביות על המצב:

1# אני מכירה את הילדים שלי יותר מ-3 שעות ביום

וזו הכרות הרבה יותר עמוקה של כל הצדדים לטוב ולרע מבימי שגרה. סופ"שים לא ממש נחשבים כי תמיד היו מלאי פעילויות, נסיעות ולרוב עם אנשים אחרים כמו משפחה וחברים. בזכות הקורונה יש לנו המון המון שעות ביחד ביום ואיכשהו בערב, עדיין תמיד מיה תגיד: "לא היית איתי היום!" :).
אם בימי השגרה הייתי מונעת הרבה מייסורי מצפון שבאמת היא רואה אותי ממש קצת כשחוזרת מהגן ועד שהולכת לישון, עכשיו הבנתי שבשבילה גם 24 שעות רצוף זה לא מספיק ובמקום להסתכל על זה בצד המעיק וה"תני לי אוויר, ילדה!" אפשר לראות בזה משהו אוהב ומתוק מאד (תלוי מתי, תלוי באיזה מצב רוח, תלוי איך עבר היום כמובן :).

Just Can’t get enough  VS  Enjoy the Silence - לילדים גם כל היום איתנו זה לא מספיק ואנחנו רק רוצים להנות מהשקט


#2 יצירתיות

כמה חיפשתי את זה בשגרה, איך לפתח אותה עוד ולמצוא את הזמן והמקום ליצירתיות שטמונה בי עוד מימיי כשחקנית (אל תנסו להזכר מאיפה אתם מכירים אותי, פרשתי בשיא:). והנה ימי הקורונה גרמו לי לצבוע בצבעי מים (מאז היסודי נראה לי לא עשיתי את זה), לראשונה בחיי הכנתי בצק למשחק, כדורי שוקולד, קישטנו עוגיות, הכנו מסלול מכשולים בסלון וכמובן שיא היצירתיות - איך לסרב בפעם המיליון לעוד עוגייה שהילדים מבקשים כל שעה…

צבעוני וכיף

#3 לא צריך לנהוג! אין פקקים!

שעתיים פלוס של נסיעות בכל יום נחסכו ממני ואני מרגישה הרבה פחות מותשת מבדרך כלל.

קחי ת'מפתחות מיה, אני לא צריכה את האוטו :)

4# מעריכים את הדברים הקטנים

בשגרה ממש השתדלתי ללכת לשיעורי ספורט 3 פעמים בשבוע. עכשיו פחות יוצא למרות כל הזום. כשעוד היה אפשר עשיתי הליכה עם  חברה בפארק וגיליתי שזה כל כך כיף!!!

נסיים בוידאו המציג כסיפור ילדים את תקופת הקורונה מזווית מעניינת מאד:

* סגר ראשון מאמצע מרץ עד אמצע מאי

האם אתן מצליחות למצוא גם כמה דברים חיוביים יותר בפסק הזמן הזה מהחיים שנכפה עלינו?

אולי גם זה יעניין אותך?