מה לארוז מישראל לתאילנד?

שאלת השאלות - מה כדאי לארוז ולהביא מישראל לתאילנד? גם לתקופה קצרה ובטח שלרילוקיישן

בואו נהיה בקשר

נתחיל באמירה מרגיעה - יש פה (כמעט) הכל. יחד עם זאת יש דברים שאם תביאו איתכם תהיה לכם התחלה קלה יותר.

כשאנחנו טסנו לפני שנתיים וחצי במחשבה של שנה רילוקיישן לקופנגן, הגענו עם 4 מזוודות גדולות ו-2 תיקי גב

לחלקכם זה ישמע הרבה לחלקכם קצת.

בשונה מרילוקיישן למדינות כמו ארה״ב או מדינות באירופה, כשעוברים לרוב לתקופה ארוכה יותר במסגרת עבודה, הרבה אנשים ממש שולחים מכולות עם הריהוט שלהם וכל החפצים מהארץ.
במקרה של מעבר לתאילנד אין צורך וגם זה לא מאד מקובל.
למה?

גם כי הבתים פה לרוב מרוהטים. גם הרבה אנשים מסבלטים או משכירים את הבתים שלהם לתקופת המעבר אז משאירים את הריהוט או מאחסנים במחסן ייעודי. אפילו ריהוט איכותי שמשמש אתכם לעבודה כמו כסא מחשב, שולחן, מסכים - אפשר לרכוש כאן באיכות טובה ובמחירים הרבה יותר זולים ב-  lazada או משלוח לאי מאיקאה.
לכן באמת שאין צורך לארוז יותר מידי.

אז מה כן להביא?

1- תכשירים נגד כינים!!! הדרין למשל. יש פה גם חומרים נגד כינים אבל להבנתי הם כימיים יותר. מכת הכינים פה יותר חמורה אפילו מישראל (או אולי דומה...?) אבל זה אחד הדברים המעיקים וחשוב שיהיה לכם תכשירים לטיפול ומסרק טוב.

חשוב!!!! אגב גם לא לילדים

2- יש פה את כל התרופות שצריך בשמות אחרים. ובכל זאת, ממליצה להביא כמה תרופות בסיסיות להתחלה כדי לא להתעסק בזה כשאתם עוד מתאקלמים או בחופשה. תרופות מוכרות כמו נובימול, מכשיר אינהלציה ומי מלח וחומרים לאינהלציה, דקסמול קולד, פנסטיל טיפות (לא מצאתי פה תחליף וזה ממש חשוב כי יכולות לקרות כל מיני עקיצות ופריחות ואלרגיות לסביבה החדשה והג׳ונגלית), פנסטיל ג׳ל, וורמוקס, אלוורה, קרם בפנטן או משהו דומה שיכול להתאים ולמנוע כל זיהום בעור. הילדים נפצעים ובגלל הלחות יש נטייה לפצע להזדהם בקלות אז כדאי שיהיה משהו כזה. 

3- אם אתם בכללית ויש לכם את מכשיר הטייטו זה די נוח אם רוצים להתייעץ עם רופא ישראלי באמצע הלילה, למדוד חום, שרופא יבדוק את האוזניים/גרון/ריאות של הילדים. זה לא חובה, פשוט מרגיע שיש.

4- מוצרי ניקיון: ראש מגב, ראש מטאטא (אלא אם זורם לכם מטאטא ״מכשפה״ שזה מה שישי בתאילנד), סמרטוטי רצפה טובים, סמרטוטים לשיש (אנחנו הבאנו את הגליל הצהוב של ניקול). את כל אלו אפשר למצוא בלזאדה, לא בדיוק באותה איכות בעיניי, לכן זה לא חובה אבל בהחלט נוח.

5- טמפונים ומי שממש רגילה לקרם לשיער כלשהו. יש פה כמה ממש טובים אבל ראיתי שהרבה המליצו גם על זה. אני הבאתי גם מגבונים לניקוי העיניים של ד״ר פישר למבוגרים וילדים

6- דברים שיש אבל יותר יקרים פה: קרם הגנה, טיטולים חד פעמיים לבריכה

7- בשלנים ימליצו על תבלינים מישראל. יש כאלו מיוחדים יותר שאין פה והטעם אולי מעט שונה בפפריקות, כמון ומה שאתם רגילים. וגם על סיר טפלון טוב בגודל למרק

8- ספרים לילדים בעברית. שיהיה כמה אהובים ומוכרים וגם כאלו שתוכלו להחליף עם ילדים אחרים.

ספריית פיג׳מה הכי דק וקליל להביא

9- ספרי לימוד בעברית אם הילדים בבית הספר וחוברות ללימוד עברית אם הילדים לקראת כתה א׳.

10- צעצועים מהבית שהילדים אוהבים- פשוט שתהיה להם תחושה נעימה יותר של בית

11- אני אוהבת להביא  שקדי מרק והרבה יביאו גם קפה שחור. יש את שניהם באי, לאחרונה התחילו להביא לבית חב״ד שפה ויש גם את החנות הכשרה מבנגקוק שעושה משלוחים -פשוט יותר יקר:

https://www.jcafekosher.com/he

12- אין לי מושג בזה באמת אבל ראיתי המלצה על טבק

13- קצת בגדים ארוכים - סווטשרטים ואיזה סט בגדים דקים - ישמשו לטיסה, אם תהיו בקניונים בבנגקוק או פוקט אז קפוא שם וכן, גם בעונה הגשומה פה לפעמים קצת קריר. אז לא צריך הרבה אבל טוב שיהיה. בגדי ילדים לא קל למצוא באי אבל אפשר להזמין אונליין.

לא חושבת שכדאי להביא יותר מידי ג׳ינסים או בגדים עם בד עבה. חם פה לרוב ולכן קחו רק בגדים קלילים ונוחים, כפכפים, סט אחד של נעלי ספורט וזהו.

14- זה לא שוקל הרבה אז אפשר להביא סכין אחת או שתיים טובות וקולפן (לא לשכוח לארוז במזוודה ולא חלילה בתיק שעולה למטוס....)
15- אוכל ללא גלוטן לרגישים- יש פה כל מיני אופציות אבל לא בשפע כמו בישראל אז כדאי להביא כמה דברים

תארזו במחשבה שכמה שפחות יהיה לכם יותר קל להתנייד ויש מעברים לא קטנים בדרך לקופנגן +ילדים לסחוב כשהם עייפים:)
ואם באמת באמת ארזתם מעט - תתפנקו ותביאו את הדייסון :)

רוצים ייעוץ וליווי מעמיק לקראת המעבר או ההגעה לקופנגן? מוזמנים לכתוב לי


תכתבו לי משהו

זה בול בשבילך